Meest gestelde vragen

Je kunt bij ons bestellen via de website of via de WatEten app. Deze app is beschikbaar voor iOS en Android. Door je postcode in te voeren zie je welke restaurant bij jou bezorgen. Nu kun je gerechten kiezen en je bestelling plaatsen.

Wanneer het restaurant je bestelling ontvangt, gaan ze aan de slag om je eten te bereiden en zorgvuldig te verpakken. Als de bestelling klaar is komt er een bezorger om het eten naar jou toe te brengen.

Het minimale bestelbedrag kan verschillen per restaurant. Of er sprake is van een 
minimaal bestelbedrag zie je wanneer je je order plaatst bij een restaurant.

Momenteel zijnde start-up zijn we beschikbaar in Alblasserdam & Papendrecht.

Binnenkort in nog 10 nieuwe woonplaatsen. (begin augustus)

Die is er! Deze kun je gratis downloaden in de App Store en via Google Play .

Als geen andere bestelsite is onze commissie slechts 7,7% dat is het laagste tarief in Nederland. Dit kunnen horeca ondernemers goed gebruiken. Mede daardoor zijn Restaurants gebrand om uw bestelling & bezorging op hun best uit te voeren. Zodat je volgende keer weer via Wateten besteld.

In de APP treft u linksboven de mogelijkheid om naar Mijn bestellingen te gaan, daar gaat u naar Eerdere bestellingen klik daar op het bedrag en u ziet de bestelling en de knop Beoordelen.

De beoordeling komt bij het restaurant te staan. 

Jazeker & snel.
Mocht uw bestelling voor wat voor reden dan ook geannulleerd zijn zal het bedrag zo spoedig mogelijk weer op uw rekening teruggestort worden door wateten.nl.
Dat gaat automatisch en duurt doorgaans 24 uur ofwel de volgende dag heeft u het bedrag weer op u rekening. 

Mocht er iets verkeerd gegaan zijn neem contact op met support@wateten.nl en we lossen het voor u op!